am niste filtre facute de cineva ....
au fost proiectate (cred) pentru C15-400 si PA-D52
le-am pus pe AM-12LF si PA-D52 si suna prost tare
taierea se face undeva la 2.7 - 2.8 khz, 12 dB pe joase si 18 dB pe inalte
pana aici nu-i nici o problema
problema e la atenuare, si de aici suna rau, adica wooferul merge umar la umar cu driverul ... ba parca il ia inainte si suna prea infundat
partea de protectie e ceva hibrid intre schema asta
mai exact blocul de protectie, in care becurile de camion au fost ilocuite cu un halogen de 35 W la 12 V .... in paralel cu un cond de 2.2 micro
dupa acest bloc este filtru propriu-zis din 2 condensatoare (4 defapt ca-s legaturi in paralel pe acolo) si bobina
dupa partea de filtru este trantit un L-PAD cu atenuare de vreo 7 dB
asa-i ca e normal sa sune prost ?
eu m-am gandit sa zbor L-PAD-ul de acolo, si sa refac blocul de protectie asa cum era el pe filtrul original, cel din schema de mai sus
am avut filtrul ala cu PHT-408 si hp-15w si suna foarte bine
raportul de SPL tot de 9 dB era, asa cum este si intre pa-d52 si AM-12LF
daca pht + hp rezistau la 400 W in regim program pe acel filtru, sigur va rezista si PAD-ul la 600-700 W in regim program
are cineva vre-o alta idee ?
propunere ?
solutie?
LE: am facut ceva teste cu L-PAD-ul anulat si parca suna mai bine la volum mic
am dat putin boost de pe la 12 khz in sus ... sa aud ţţ ţţ ţţ-ul din melodii, si chiar imi place cum suna
problema se pune - ce se va intampla la volum mare ? nu am posibilitatile de testare
Mircea, DNA, shambala, restul care se mai pricep ... ce ziceti, sa pun becurile de camion si sa-i dau forja ?