The poweraudio Forum is managed by a team of tallented administrators that have made it their mission to offer projects, schematics, designs and their advice free of charge. By making a small donation you can aid in the further development and running costs of this community. We thank you for the support!
Forumul Poweraudio este manageriat de o echipa de administratori talentati care au misiunea de a furniza proiecte, scheme, schite si sfaturi in mod gratuit. Facand o donatie, puteti sa ajutati la dezvoltarea si acoperirea costurilor de operare si dezvoltare a acestei comunitati. Va multumim pentru ajutor!

forumpoweraudio.ro

>> Bine ati venit pe forumul Poweraudio - Cel mai mare forum PROaudio din Romania <<
Acum este Mie Iun 25, 2025 12:07 pm

Ora este UTC + 2

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 31 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Incepator
MesajScris: Joi Dec 27, 2012 1:49 pm 
Neconectat
User

Salut ,
Sunt incepator , imi place mult sa stau si sa ascult muzica si tot timpul amicii mei imi spun ca am gusturi bune la muzica , de 6 luni in fiecare zi fac in VirtualDJ "ma joc" cu piesele . Toate astea fiind spuse sunt destul de pasionat de acest domeniu si vreau sa va pun mai multe intrebari :

1. Ce soft folositi pentru muzica (poate am pus gresit intrebarea dar de exemplu : VirtualDJ , Traktor ) , si de ce ? Ce imi recomandati ?
2. Ce ar trebui sa imi achizitionez pentru prima oara ? ( ma refer pentru mixuri , sa trec de la o piesa la alta s.a.m.d. )

Momentan acestea sunt intrebarile mai importante , dar o sa revin cu altele daca mai am . Si nu o luati la caterinca deoarece nu stiu multe , sunt dispus sa invat :)

Sus

Subiectul mesajului: Re: Incepator
MesajScris: Joi Dec 27, 2012 2:00 pm 
Neconectat
User

sal man