Primul drum e la Registrul Comerţului.
Acolo începi prin a căuta ghişeul pentru PFA.
Acte necesare:
· Dovadă privind disponibilitate şi rezervare a firmei – cererea se completeaza pe loc
· Fotocopie carte de identitate
· Fotocopie(i) documente care atestă pregătire profesională – diplomă facultate, sau ceva cursuri de pregătire sau
· Fotocopie(i) documente care atestă experienţa profesională
· Dovadă taxă registru
· Anexa nr. 1 – referitor la înregistrarea fiscală
· Dovadă sediu profesional sau contract vanzare cumparare imobil. Dacă sediul e într-un apartament de bloc, mai trebuie un tabel în care vecinii semnează cum că sunt de acord să ai sediul acolo. (vecinii “direct afectaţi”, adică ăia care au un perete comun cu tine) dreapta, stanga, sus, jos.
· Incă vreo două declaraţii pe propria răspundere, în funcţie de locul unde vreţi să vă desfăşuraţi activitatea.
· Extras de carte funciara (care dureaza vreo 3 zile)
· dosar plic
Toate hârtiile astea pot fi luate de la Registrul Comerţului. După ce aveţi toate completate şi toate taxele plătite, dosarul e depus şi primiţi autorizarea în aproximativ 10 zile.
Si taxele aferente se platesc tot la Registrul Comertului cand depuneti dosarul. (totul costa in jur de 250 Ron)
Mai trebuie mers la Administraţia Financiară pentru “luare în evidenţă”. Acolo vă trebuie:
· copie autorizaţie
· copie buletin
· Registru Jurnal de încasări şi plăţi. Fiecare foaie din el trebuie numerotată (i-ti dau cei de a finante)
· Registru inventar., tot numerotat (i-ti dau cei de a finante) dar trebuie numerotate paginile de tine
· 2 declaţii 220 completate pentru venitul estimat pe anul în curs (i-ti dau cei de a finante)
· o cerere pentru luarea în evidenţă (i-ti dau cei de a finante)
· o cerere pentru înregistrarea celor două registre (i-ti dau cei de a finante)
· registru unic de control (i-ti dau cei de a finante)
· facturier (cumparat de la orice librarie) sa pastrati bonul fiscal)
· chitantier (cumparat de la orice librarie) sa pastrati bonul fiscal)
Cererile se iau de la Administraţia Financiară, se completează pe loc şi se depun, urmând să primiţi acasă decizia de impunere.
ATENTIE cand inspectorul de la finate va intreaba cum doriti sa se faca impunerea, spuneti ca vreti sa fie in
sistem real (adica dupa facturile care le faceti platiti 16% impozit)
Pe lângă astea vă mai trebuie o ştampilă şi puteţi să începeţi să faceţi facturi
CAM ASTA ESTE PENTRU UN SIMPLU P.F.A
incerc sa pun cateva formulare dar care le gasiti si la Registrul Comertului si la Finante
pentru ca nu reusesc sa pun aici toate formularele va dau un link unde le gasiti toate pentru Reg Comertului:
http://www.scribd.com/doc/14010451/Anexa1-Cerere-Tipformularul 220 (pentru finante)

SI PENTRU DISCOTECA :
cerere orar primarie:

cerere primarie pt autorizatie

tabel vecini discoteca:

inregistrare bilete la primarie: (biletele se cumpara de la tipografie inseriate si cu datele PFA-ului pe ele + factura cu, care le-ati cumparat)

model bilet intrare

declaratie impozit pe suprafata:

legea privind impozitarea discotecilor si spectacolelor (informativ)


mai urmeaza...
PS: marius_cm2000 nu am inteles nemultumirea ta - eu am ajutat cat am putut, restul mai depinde si de voi ca doar nu pot eu sa va trimit formularele imprimate, in plic la fiecare acasa. (aici nu e vb de Dj cu experienta sau nu mai stiu ce, fiecare are experienta lui, conteaza doar cei care vor sa intre in legalitate )
numai bine