pai, mi se pare normal
vad ca majoritatea producatorilor cu renume au prins gustul pietei low cost si si-au tras cate o serie supersimplificata, in general ampuri OEM marcate cu logo-ul lor pe care sa le poata vinde folosindu-se de renumele castigat in timp.
toata chestia asta are si o consecinta, care se vede la JBL (exemplu concret)
baietii s-au folosit de renumele creea in timp pt a baga pe piata cateva serii f ieftine de boxe, dar facute infect.
treaba a mers ca pe roate o vreme, lumea cumpara in prostie pt marca, dupa vreo cativa ani, clientii s-au desteptat si si-au dat seama ce se intapla.
Daca ai sa intrebi oriunde pe afara ai sa vezi ca toti sunt de parere ca JBL nu mai este ce a fost pe vremuri...
conceptie care nu este in totalitate corecta, pt ca au serii cu adevarat de top, insa faptul ca s-au pretat la a vinde echipamente low cost, doar pt profit cat mai mare, le-a stricat mare parte din imainea care o aveau.