The poweraudio Forum is managed by a team of tallented administrators that have made it their mission to offer projects, schematics, designs and their advice free of charge. By making a small donation you can aid in the further development and running costs of this community. We thank you for the support!
Forumul Poweraudio este manageriat de o echipa de administratori talentati care au misiunea de a furniza proiecte, scheme, schite si sfaturi in mod gratuit. Facand o donatie, puteti sa ajutati la dezvoltarea si acoperirea costurilor de operare si dezvoltare a acestei comunitati. Va multumim pentru ajutor!

forumpoweraudio.ro

>> Bine ati venit pe forumul Poweraudio - Cel mai mare forum PROaudio din Romania <<
Acum este Vin Iul 11, 2025 1:23 am


Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 30 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Crown - Rechemare pentru reparatii in periada de garantie !!
MesajScris: Joi Iul 29, 2010 3:15 pm 
Neconectat
Director General 0766332366
Director General  0766332366
Avatar utilizator

Membru din: Joi Oct 27, 2005 7:33 pm
Mesaje: 19944
Localitate: La sediu
toţi posesorii de amplificatoare din seriile de mai jos sunt rugati sa trimita amplificatoarele in garanţie pentru a remedia unele defecte ce pot sa apară la sursa de alimentare

pentru detalii urmăriţi link-ul oficial

http://www.crownaudio.com/ca2010/


# Motivul rechemării: Piese cu o rata mare de defecte utilizate in sursa de alimentare.



#Modelele afectate

* XTi1000
* XTi2000
* XTi4000
* CDi1000
* CDi2000
* CDi4000
* DSi1000
* DSi2000
* DSi4000

_________________
ing. Mircea Bartic
Director general

Poweraudio Romania
Drumul Tarpiului, Nr.30, Bistrita, Jud. Bistrita-Nasaud
Telefon: 0766332366
E-mail: office@poweraudio.ro
www.poweraudio.ro
facebook.com/poweraudio.romania


Sus
 Profil  
 


 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Aug 04, 2010 12:24 pm 
Din pacate inca o bila neagra pt Crown.
E bine macar ca recunosc ca s-a produs o eroare si incearca sa o remedieze.


Sus
  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Aug 04, 2010 12:33 pm 
Neconectat
Director General 0766332366
Director General  0766332366
Avatar utilizator

Membru din: Joi Oct 27, 2005 7:33 pm
Mesaje: 19944
Localitate: La sediu
nu consider ca este atât de grav

mie mi se pare o chestie foarte buna ca au recunoscut o problema si încearcă sa o remedieze

Cunosc foarte multe cazuri de erori de proiectare in cazul altor producători consacraţi care stau nerezolvate si toată lumea tace mac.

_________________
ing. Mircea Bartic
Director general

Poweraudio Romania
Drumul Tarpiului, Nr.30, Bistrita, Jud. Bistrita-Nasaud
Telefon: 0766332366
E-mail: office@poweraudio.ro
www.poweraudio.ro
facebook.com/poweraudio.romania


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Aug 04, 2010 12:56 pm 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Lun Iul 20, 2009 6:55 pm
Mesaje: 472
Localitate: Timisoara
Greseli pot aparea oriunde. Un producator serios isi recunoaste gresala si o remediaza.
In cazul acesta crown nu isi permite sa se faca de cacao, cand se stie ca amplifurile lor sunt folosite in diverse aplicatii importante cum sunt concertele foarte mari si asa mai departe. Nu cred ca le cade bine cand vine patronul unei firme cu amplificatoare defecte ce au cedat in timpul unui concert. Mai ales pe dincolo nu prea se trece cu vederea asa ceva.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Aug 04, 2010 9:56 pm 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Mar Mai 02, 2006 8:51 am
Mesaje: 475
Localitate: Sibiu
De acord, onorabil gestul lorde a rechema toate amplificatoarele, numai ca nu e ca la o masina personala, sunt o gramada de firme care au schimbat TOT echipamentul cu "noua" serie, ce fac oamenii aia inchid cluburi, opresc turnee, etc? aici nu vorbim de badea Gheorghe care are si el 2 nunti si 3 parastase, vorbim de oameni care invart sute de mii de euro. Parerea mea e foarte grav ca sa ajuns la asaceva, inainte de lansarea unui produs, acesta trebuie testat in conditii vitrege 24 din 24 timp de un an.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Aug 04, 2010 10:10 pm 
Neconectat
User

Membru din: Vin Noi 18, 2005 8:32 am
Mesaje: 629
Localitate: timisoara
in toate domeniile se intampla,sa nu uitam ca si bmw a mai rechemat din cand in cand cate un lot de masini pt diferite erori de fabricatie.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Aug 04, 2010 10:11 pm 
Neconectat
User

Membru din: Mie Oct 28, 2009 5:47 am
Mesaje: 87
Ce imi place de voi cand comentati asa ... aiurea...

Daca era vorba de orice alta firma si nu se anunta nimic .. nu chema amplifurile inapoi cred ca erati mai multumiti ! Pica fara sa aveti habar din ce motiv si mergeati la garantie fara comentarii , cu o falca in cer si una in pamant ca a picat "scula" . Crown a chemat , cine detine amplifuri multe din seria asta stie sa isi organizeze treaba/timpul ca sa ajunga cu amplifurile la service !

Eu zic ca e de RESPECTAT atitudinea lor fata de clienti !


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Aug 04, 2010 10:23 pm 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Mar Mai 02, 2006 8:51 am
Mesaje: 475
Localitate: Sibiu
stiu ca firma crown nu da doua parale pe parerea mea, nu stiu la ce nivel lucrezi si nu e foarte relevant acest aspect, dar eu am fost chemat noaptea pentru ca e picat un amplificator de 3000 si ceva de E la nici jumatate de an de la achizitie, pentru oameni chiar era o tragedie, multi si-au amanetat casele si s-au bagat in datorii pana in gat, nu iti permiti sa trimiti nici macar un client acasa nu mai vorbim sa inchizi clubul un weekend. Nu sunt obligat sa imi cumpar un rack de 15-20.000E de backup doar pentru backup si nici nu sunt obligat daca am dat 100-150.000E pe un echipament sa ma pricep sa il repar. degeaba imi inlocuieste mie amplificatorul in 48 de ore daca weekendu a trecut ne productiv


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Aug 04, 2010 10:46 pm 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Sâm Mai 09, 2009 9:48 pm
Mesaje: 876
Localitate: Giurgiu
George are dreptate!
Daca esti asa firma mare, cum e posibil sa faci o asemenea eroare?
Pentru mine crown, numai e de mult ceea ce era odata.Ce repede va multumiti voi, doar cu gandul ca statia va fi reparata.

_________________
Muzica e-o carte de vizită, îți poartă eticheta!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Aug 04, 2010 11:35 pm 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Mie Iun 23, 2010 2:46 pm
Mesaje: 316
Localitate: Giurgiu
se mai intampla si la case mai mare tinand cont ca toate din ziua de azi sunt facute in CHINA
asa k nu va mai miratzi de asemenea minuni :lol:


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Aug 04, 2010 11:47 pm 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Lun Iul 20, 2009 6:55 pm
Mesaje: 472
Localitate: Timisoara
Mai baieti hai sa nu uitam ca tot oameni sunt si cei care produc crown.Daca pica la un concert sau ceva important poti sa ii dai in judecata daca s-a stricat ampliful din cauza unui defect de fabricatie si iti recuperezi banii pierduti.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Joi Aug 05, 2010 8:26 am 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Mar Mai 02, 2006 8:51 am
Mesaje: 475
Localitate: Sibiu
Bun, si atunci care e diferenta intre un amplificator de 300E si unul de 4000E?; lasam firma crown, sa zicem ca se implanteaza unei persoane un stimulator cardiac, si acolo e ca la loterie?


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Joi Aug 05, 2010 8:28 am 
Neconectat
Director General 0766332366
Director General  0766332366
Avatar utilizator

Membru din: Joi Oct 27, 2005 7:33 pm
Mesaje: 19944
Localitate: La sediu
la cel de 300 de euro cel mai probabil ii doare in cot ca e plin de defecte de fabricatie si chiar daca il trimiti la garantie tot nu le pasa (presupunand ca exista vreo garantie reala)

_________________
ing. Mircea Bartic
Director general

Poweraudio Romania
Drumul Tarpiului, Nr.30, Bistrita, Jud. Bistrita-Nasaud
Telefon: 0766332366
E-mail: office@poweraudio.ro
www.poweraudio.ro
facebook.com/poweraudio.romania


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Joi Aug 05, 2010 8:42 am 
Neconectat
User

Membru din: Mie Oct 28, 2009 5:47 am
Mesaje: 87
Crown a anuntat ca e posibil sa pice ! deci stiind asta cred ca iti permiti sa inchiriezi un rack pentru cateva zile sa iti poti duce amplifurile la service. Pierzi mai putin asa decat daca iti pica in timpul unui show sau inchizi clubul !


Cu Romani nicicum nu e bine ! :roll:


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Joi Aug 05, 2010 9:04 am 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Mar Mai 02, 2006 8:51 am
Mesaje: 475
Localitate: Sibiu
Dar dece sa inchiriez eu pe banii mei? eu am platit o data, si nu e vorba de un model e vorba de nu stiu cate modele. Romanul nu are mentalitate de consumator. Clientul nostru nu e chiar stapanul nostru, dar in momentul in care te dai tare, fii tare!; oricum tot e mai ok fata de ce au facut pioneer cu cdj 200 si cdj400, mie mi-au venit peste 20 de astfel de aparate cu aceeasi problema mecanica si nimeni nu a luat nici o masura. Dupa aproximativ un an nun an si jumatate nu mai poti scoate discul din player si scoate un zgomot infernal.

Mircea sa stii ca eu am trimis aparatura entry level la garantie si nu am avut probleme.


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 30 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România