ai mai multe sanse sa faci o emsiune cu si despre chestiile SH, macar acolo exista pe langa public target, si sponsori target...
dupa aia e problema de difuzare...local, targetul e foarte mic, regional, poate mai ai o sansa, national, e greu sa faci concurenta emisiunilor cu si despre tocatul frunzelor la cateii vagabonzi cu covringi in coada...
poate ca fenomenul diy e destul de interesant, vezi emsiunea HOW IT`S MADE, al discovery-ului. aia prinde bine, insa e difuzate de un post, care certifica numai prin sigla ca ai la ce ta uita....
cea mai naspa treaba o sa o obtii dupa 6 luni de emisie cand o sa trebuiasca sa faci subiecte din ce nu ai facut pana in momentul ala, in caz ca intri odata pe saptamana pe teava...e cam greu...
ai putea sa o spargi in mai multe capitole in schimb
1. DIY - incinte acustice, proiecte, teste, metode de realizare, utilizare
2. Dotari din diverse locatii, aici poti include si o parte de interviuri cu ceva persoane mai tehnice, sunetici, ing. acustici, etc...
3. poti veni si cu partea de scenotehica si lumini, sa prezinti diverse kituri, aplicatii ale acestor, cu ele, in diferite situatii.
4. o rubrica de reparatii/interventii/tunning la diverse jucarii
5. poate chiar o emisiune concrus, pe masura ce cresti
uite, ca si chestie, as fi intresat sa vad o emsiune in care sa pui un interviu cu dan, cu pasiunea lui si afacerea lui, cu un diy-ist convins, gen nooby sau altii, un material facut cu leco, cu depanarea unui amp sau ceva genu, ba chiar si un interviu cu ing acustic de genu lui flaviu oros, sau ceva tehnicieni de la ceva linii mai grase din tara,
idei sunt cat china, dar stii si tu cum e cu emsiunile, fa un pilot, pt o luna de emisie, vezi cum reactioneaza patronii, incearca un 6 luni si vezi publicitatea cum merge....si de aici cred ca te descurci si solo...nu?